ВІДДІЛ ОСВІТИ ЧУДНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

Творчий звіт вчителів хімії перед атестацією

Відбувся творчий звіт вчителів хімії перед атестацією. Засідання проведено у формі «круглого столу». Перевага надавалася проблемному навчанню, міжпредметним зв’язкам, методиці розвитку критичного мислення, що спрямовує на послідовне розв’язування проблеми через її формування усвідомлення, засвоєння необхідних знань і умінь, вироблення ставлень і формування нового знання.

Творчий звіт розпочала вчитель хімії Чуднівської ЗОШ № 2 І-ІІІ ступенів Кільніцька Н.В. з питання «Формування міжпредметних компетентностей на уроках хімії, яка підкреслила , що основні компетентності в природничих науках забезпечуються дотриманням принципів наступності й міжпредметних зв’язків курсів природознавства і хімії, хімії і фізики, хімії і біології.

         У своєму виступі та презентації «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках хімії з використанням інтерактивних технологій» вчитель хімії Мартинюк О.В. (П’ятківська ЗОШ І-ІІІ ступенів) розкрила основні напрямки своєї педагогічної діяльності щодо розвитку творчості учнів на уроках.

         З метою підвищення ефективності навчання Мартинюк О.В. використовує метод проблемного навчання, різні форми колективної, індивідуальної та самостійної роботи учнів, надає перевагу розв’язуванню задач логічного, навчального та пошукового характеру. Вчитель поділився досвідом роботи щодо використання різних форм самостійної роботи, зокрема, побудова навчальних схем, робота з додатковими джерелами, робота з підручником, виконання самостійних робіт.

         Оксана Василівна використовує інтерактивні технології: «Мікрофон», «Мозковий штурм», «Метод-прес», «Коло ідей», «Метод проектів».

         Вчитель хімії Лозінська О.І. (Малокоровинецька ЗОШ І-ІІ ступенів)  наголосила на важливості використання методики розвитку критичного мислення, яка дозволяє максимально підвищити навчальні досягнення, дає  можливість створити такі умови, коли всі учні залучаються до активності, творчої навчальної діяльності, процесу самонавчання, самореалізації, вчаться спілкуватись, співпрацювати, критично мислити, відстоювати свою позицію. Щоб стимулювати критичне мислення, учителю необхідно:

- виділити час і забезпечити можливість для використання критичного мислення;

- дозволити учням вільно розмірковувати та висловлювати свої думки;

- приймати різноманітні ідеї та думки;

- сприяти активному залученню учнів до процесу навчання;

- висловлювати впевненість у здібностях кожного учня;

- продовжувати критичне судження;

- цінувати критичне мислення учнів.

         Отже, методика критичного мислення має великий потенціал, реалізація якого створює оптимальні умови для формування ключових компетентностей учнів. Саме це завдання є найвідповідальнішим у роботі кожного вчителя, адже воно стосується життєвих навичок учнів, їх адаптації до життя і, зрештою, їх долі.

         Крім того, було розглянуто вісті з курсів ДПА – в 2017-2018 навчальному році, підготовка одинадцятикласників до ЗНО, про підсумки обласної  олімпіади з хімії, про участь педагогів у Всеукраїнському конкурсі фахової майстерності «Геліантус – учитель – 2018».



« повернутися до списку новин